Výstavy veľmi nemám rád, Dadka je na nich strašne nervózna a to mi dosť vadí. Nehovoriac o tom, že tam mám nezmyselne behať do kruhu a stáť v akomsi výstavnom postoji. Tak na toto naozaj nie som zrodený. Ale Dadka sa neustále pokúša dosiahnuť, aby sa mi to páčilo. Pcha. V tomto je fakt strašný pokrytec!!!! Ako sa to má páčiť mne, keď jej sa to nepáči? Mňa veru neoklame.

Čo sa práce týka, to je už iná káva. Nevravím, že na skúškach mi tá jej protivná nervozita nevadí. Ale robota, to je moje. Keď môžem behať, hľadať, nosiť......tak som najšťastnejší pes na svete. A také skúšky majú aj svoju výhodu. Nech urobím čokoľvek, vždy dostanem pochvalu. Ale psssst. Ona ešte nevie, že som to prekukol. :-)))

Celoštátna výstava psov Senec 5.6.2009

Táto výstava sa mi vôbec nepáčila, veľmi som sa zľakol pána rozhodcu, keď mi kontroloval či som chlap a potom som už na výstavný postoj nemal vôbec nervy. Dadku to moje správanie dosť zobralo, ale ja sa jej už od začiatku snažím dať najavo, nech ma už na výstavy nevláči, že ja chcem pracovať! No ona to nie a nie pochopiť. Tak snáď teraz. Inak dostali sme VD.