Výstavy veľmi nemám rád, Dadka je na nich strašne nervózna a to mi dosť vadí. Nehovoriac o tom, že tam mám nezmyselne behať do kruhu a stáť v akomsi výstavnom postoji. Tak na toto naozaj nie som zrodený. Ale Dadka sa neustále pokúša dosiahnuť, aby sa mi to páčilo. Pcha. V tomto je fakt strašný pokrytec!!!! Ako sa to má páčiť mne, keď jej sa to nepáči? Mňa veru neoklame.

Čo sa práce týka, to je už iná káva. Nevravím, že na skúškach mi tá jej protivná nervozita nevadí. Ale robota, to je moje. Keď môžem behať, hľadať, nosiť......tak som najšťastnejší pes na svete. A také skúšky majú aj svoju výhodu. Nech urobím čokoľvek, vždy dostanem pochvalu. Ale psssst. Ona ešte nevie, že som to prekukol. :-)))

Špeciálna vodná práca 1.8.2009 Blatné

Týždeň po svadbe Dadky a Mareka nastal čas, aby som hviezdil ja. Lenže Dadka mala pred svadbou veľa roboty a na výcvik jej nezostával čas. Po svadbe zase ochorela, takže z výcviku nebolo zase nič. Trénovať sme boli len tak na rýchlo dva dni pred skúškami v Prievidzi. Celkom sa mi to páčilo, veď som dlhú dobu nerobil. A tak si Dadka povedala, že aj na skúškach vloží dôveru do mojich labiek. Všetky disciplíny okrem dvoch dopadli výborne, dokonca ako som sa dopočul, nad očakávania! Z tých dvoch disciplín, ktoré som domrvil bola Dadka sklamaná, pretože tie som mal urobiť najlepšie. No čo čert nechcel, zľakol som sa strelby, s ktorou som nikdy nemal problém. Nikto nevie prečo, možno ani ja sám neviem. No čo sa stalo, stalo sa, teraz to bude treba napraviť. Napriek tomu sme však dopadli super. Dostal som 95 bodov, čo znamená I.cena a titul CACT!!!! Haf!


  • Foto
  • www.polovnictvo.pluska.sk/polovnictvo-a-rybarstvo/polovnik/video/video-excelovali-na-skuskach-z-vodnej-prace.html