Výstavy veľmi nemám rád, Dadka je na nich strašne nervózna a to mi dosť vadí. Nehovoriac o tom, že tam mám nezmyselne behať do kruhu a stáť v akomsi výstavnom postoji. Tak na toto naozaj nie som zrodený. Ale Dadka sa neustále pokúša dosiahnuť, aby sa mi to páčilo. Pcha. V tomto je fakt strašný pokrytec!!!! Ako sa to má páčiť mne, keď jej sa to nepáči? Mňa veru neoklame.

Čo sa práce týka, to je už iná káva. Nevravím, že na skúškach mi tá jej protivná nervozita nevadí. Ale robota, to je moje. Keď môžem behať, hľadať, nosiť......tak som najšťastnejší pes na svete. A také skúšky majú aj svoju výhodu. Nech urobím čokoľvek, vždy dostanem pochvalu. Ale psssst. Ona ešte nevie, že som to prekukol. :-)))

Klubová výstava Dunajský Klátov 17.5.2009

Tento rok boli okolnosti klubovej výstavy úplne iné ako po minulé roky. Tento krát som sa viezol autom a išla s nami aj gordonka Cattye. Jej páničkovia boli na dovolenke, tak sme ju zobrali na výstavu my. Všetko prebehlo výborne, na môj vkus bolo príliš teplo, ale nejak som to vydržal. Pri výstavnom kruhu bola zábava, len mi už niekedy tie baby ( Cattye, Clodie a Sanny) liezli na nervy.Ani v kruhu to nebolo až také hrozné, aj keď po tom, čo mi rozhodca siahol na moje dva poklady medzi nohami som sa nevedel dočkať, kedy z kruhu vypadnem! Našťasie som to tam vydržal a dostal som V2 res. CAC. Môj prvý TITUL!!!!!!!! Aj keď Dadka sa z toho tešila asi neporovnateľne viac ako ja :-)
Fotočky dúfam že budú, ale asi neskôr.