Výstavy veľmi nemám rád, Dadka je na nich strašne nervózna a to mi dosť vadí. Nehovoriac o tom, že tam mám nezmyselne behať do kruhu a stáť v akomsi výstavnom postoji. Tak na toto naozaj nie som zrodený. Ale Dadka sa neustále pokúša dosiahnuť, aby sa mi to páčilo. Pcha. V tomto je fakt strašný pokrytec!!!! Ako sa to má páčiť mne, keď jej sa to nepáči? Mňa veru neoklame.

Čo sa práce týka, to je už iná káva. Nevravím, že na skúškach mi tá jej protivná nervozita nevadí. Ale robota, to je moje. Keď môžem behať, hľadať, nosiť......tak som najšťastnejší pes na svete. A také skúšky majú aj svoju výhodu. Nech urobím čokoľvek, vždy dostanem pochvalu. Ale psssst. Ona ešte nevie, že som to prekukol. :-)))

Farbiarske skúšky stavačov 28.6.2008 I.cena

Farbiarske skúšky boli super! Najprv sme čakali v takom rade s množstvom kamošov, ale hrať som sa nemohol. Škoda. Iba sme tam tak stáli, miestami sedeli a ležali, potom mi pozerali do ucha a mohli sme ísť.Prišli sme na miesto a cítil som, že Dadka je veeeľmi nervózna. To vždy cítim. Ale mne bolo fajn, len som nevedel, čoho sa bojí. Veď všetko viem! Len keby nebolo tak hrozne teplo. A to ma ešte nechala ležať na páliacom slnku a odišla niekam do lesa.....Ale ani som sa nepohol. Vedel som, že musím čakať, nech sa deje čokoľvek. Ale keď sa vrátila....taaaaak ma vychválila!!!!! Bol som na seba pyšný.Potom sme šli na stopu. Fúúha, to bola vôňa.A tak som len išiel a išiel, najprv po poli, potom cez les a nakoniec do kukurice. A tam ležal. Našiel som srnca!!!! Keď sa potom s čista jasna niekto vynoril z kukurice. Ja som si myslel, že nám ho hádam idú zobrať a či čo. Tak som sa na nich rozohnil....No a už bol skoro koniec. Mám prvé skúšky!!! Ešte si zobrať diplom a ide sa domov.